Ahmedabad tarafından bağlanan Gujarat Mail Neu-Delhi, ilk prob raporu, Vadodara Bölümü'ndeki Vadod istasyonundaki borsalara zarar verdi.
Gujarat Post Vadodara yakınlarındaki değişim noktasına zarar verdiğinde kaza önlendi
PTI tarafından prestijli ortak rapor, Müfettiş ve Sinyal Departmanı gibi sabit bir şekilde imzalandı.
Kaynaklar, soruşturmanın işletim departmanının kabul etmediğini ve imzalamayı reddettiğini söyledi.
Prob, Pazartesi günü borsalara verilen hasarın trendeki tren operasyonunu etkilediğini söylemeye devam etti.
Rapora göre, bir motor saat 3.40'da belirtilen noktayı geçmeli, ancak çalışan noktanın işe yaramadığını fark etti.
Koğuş şampiyonu ve puanları düzeltmeye çalıştı ve saat 4.10'da manuel olarak sıkıştı. Ancak, yanlış yaptınız, eklediniz.
Demiryolu kaynakları, Gujarat Mail'in birkaç dakika sonra geldiğini, bu da Point Man'ın gözlemlenmesi altında 10 km / s önlemle noktayı aşmasına izin verildiğini söyledi.
Prob, noktayı geçtiği anda, DOT'un anormal bir ses duyduğunu ve loco pilotuna treni hemen durdurduğunu gösteren kırmızı bayrağı gösterdiğini söyledi.
Tren sürdüğünde, motoru ve ilk antrenörün yarısı zaten bu noktayı sürdü, rapor ekledi.
“Personel daha sonra yanlış donanımlı terminali açtı ve trenin bitmesi için noktayı normal konuma getirdi.
“Ancak, sorunsuz bir başlangıç makalesi yapmak yerine, noktaya kötü zarar verdi,” diye önerdi.
“Bahsedilen nokta, tren trafiğini birkaç kez kısıtlayarak gün boyunca birkaç bileşenin değiştirilmesiyle düzeltildi.”
Demiryolu personelinin bir kısmı konuyla ilgili olarak katı önlemler talep etmiştir.
Bu makale, metinde değişiklik yapmadan otomatik bir haber ajansı ile beslenmiştir.
Gujarat Post Vadodara yakınlarındaki değişim noktasına zarar verdiğinde kaza önlendi
PTI tarafından prestijli ortak rapor, Müfettiş ve Sinyal Departmanı gibi sabit bir şekilde imzalandı.
Kaynaklar, soruşturmanın işletim departmanının kabul etmediğini ve imzalamayı reddettiğini söyledi.
Prob, Pazartesi günü borsalara verilen hasarın trendeki tren operasyonunu etkilediğini söylemeye devam etti.
Rapora göre, bir motor saat 3.40'da belirtilen noktayı geçmeli, ancak çalışan noktanın işe yaramadığını fark etti.
Koğuş şampiyonu ve puanları düzeltmeye çalıştı ve saat 4.10'da manuel olarak sıkıştı. Ancak, yanlış yaptınız, eklediniz.
Demiryolu kaynakları, Gujarat Mail'in birkaç dakika sonra geldiğini, bu da Point Man'ın gözlemlenmesi altında 10 km / s önlemle noktayı aşmasına izin verildiğini söyledi.
Prob, noktayı geçtiği anda, DOT'un anormal bir ses duyduğunu ve loco pilotuna treni hemen durdurduğunu gösteren kırmızı bayrağı gösterdiğini söyledi.
Tren sürdüğünde, motoru ve ilk antrenörün yarısı zaten bu noktayı sürdü, rapor ekledi.
“Personel daha sonra yanlış donanımlı terminali açtı ve trenin bitmesi için noktayı normal konuma getirdi.
“Ancak, sorunsuz bir başlangıç makalesi yapmak yerine, noktaya kötü zarar verdi,” diye önerdi.
“Bahsedilen nokta, tren trafiğini birkaç kez kısıtlayarak gün boyunca birkaç bileşenin değiştirilmesiyle düzeltildi.”
Demiryolu personelinin bir kısmı konuyla ilgili olarak katı önlemler talep etmiştir.
Bu makale, metinde değişiklik yapmadan otomatik bir haber ajansı ile beslenmiştir.